lunes, 11 de febrero de 2008

ToDo List!

Cosetes a fer:

1.- Definir els objectius del projecte.
Afagar l'última versió de l'informe de definició i redactar un o dos objectius que siguin resum dels que apareixen en aquell document. Aquests seran els GOALS. Per a cada goal, definir Purpose, Advantage i Measure, segons els documents que dels "Objectius Volere". També està al capítol 3 del "Mastering...".

2.- Fer l'anàlisi d'stakeholders.
Omplir la taula excel amb tota la informació que cal. Com més dades es col·loquin aquí, millor fet estarà l'anàlisi d'implicats. La taula està feta per a que només llegint els camps que ja estan omplerts a la plantilla i reflexionant un mica s'obté un anàlisi gairebé perfecte.

3.- Estudiar els exemples.
Mirar com estàn organitzats els documents d'exemple. Aquesta hauria de ser la estructura d'una part de la memòria. L'índex de la memòria es fixarà en una propera reunió, però inclourà bona part d'aquest document. Dels caos d'ús en parlarem més endavant.

4.- Preparació de l'estudi de requisits.
Mira com està muntada la "snowcard" i estudiar com estan organitzats els requisits segons el mètode Volere. A partir dels casos d'ús s'obtenen els requisits, d'una manera casi mecànica.

No hay comentarios: